Promocje
Płodność, radość czy utrapienie?
Płodność, radość czy utrapienie?
15,00 zł 10,00 zł
szt.
Produkt dnia
Postęp duszy - część I i II
Postęp duszy - część I i II
54,00 zł
szt.
Opowiem Ci o Guadalupe
Opowiem Ci o Guadalupe
36,90 zł
szt.
Producenci
Reklamacje
  1. Sprzedawca jest odpowiedzialny względem Klienta, jeżeli sprzedany towar ma wadę fizyczną lub prawną (rękojmia), na zasadach określonych w art. 556 – 576 kodeksu cywilnego.

  2. Sprzedawca jest zwolniony od odpowiedzialności z tytułu rękojmi, jeżeli Klient wiedział o wadzie w chwili zawarcia umowy.

  3. Jeżeli po otrzymaniu towaru klient znajdzie w nim wady techniczne lub uszkodzenia powstałe podczas dostawy, powinien odesłać go przesyłką pocztową na adres sklepu - Księgarnia Świętej Rodziny, ul. Rozwadowska 9/11, 03-628 Warszawa. Możliwe jest także dostarczenie osobiste po wcześniejszym uzgodnieniu telefonicznym lub przez pocztę elektroniczną.

  4. W celu przyspieszenia rozpoznania reklamacji należy podać w treści zgłoszenia reklamacyjnego krótki opisu przyczyn uzasadniających reklamację oraz dane kontaktowe Klienta.

  5. Sprzedawca niezwłocznie, nie później jednak niż w ciągu 14 dni, rozpatrzy reklamację Klienta i powiadomi go o sposobie dalszego postępowania.

  6. W wypadku uwzględnienia reklamacji, Sprzedawca zwróci Klientowi także udokumentowane koszty przesyłki reklamowanego towaru do wysokości kosztu najtańszego zwykłego sposobu dostarczenia towaru oferowanego przez Sprzedawcę. Sprzedawca nie przyjmuje przesyłek odsyłanych za pobraniem.

  7. Towar uszkodzony zostanie wymieniony na inny, pełnowartościowy, a jeśli będzie to już niemożliwe z powodu jego niedostępności (wyczerpania), sklep zwróci klientowi równowartość ceny towaru lub zaoferuje mu inny, o nie mniejszej wartości dostępny w danej chwili towar do wyboru.

up
Pokaż pełną wersję strony
Sklep internetowy Shoper.pl